Contact

 
 
 
 

Onze Voorwaarden

SK Detailing streeft ernaar om een volledige mobiele detailing service ervaring te bieden. Met onderstaande voorwaarden en bepalingen willen wij u duidelijkheid geven over wat u en wij van elkaar mogen verwachten tijdens onze dienstverlening.

 

Wanneer u een afspraak maakt voor één van onze Detailing services, gaat u akkoord met onderstaande bepalingen.

 

  1. Zorg aub voor voldoende ruimte om ons werk uit te voeren, toestemming om op het grondgebied te komen (indien u niet de eigenaar bent) en een veilige omgeving evenals veilige omstandigheden om uw voertuig te behandelen.
  2. Wanneer wij aankomen en er is niet voldaan aan de bovenvermelde voorwaarden, dan behouden wij ons het recht voor om – in overleg met u – de werkzaamheden te verschuiven naar een latere datum/tijdstip. Bovendien vragen wij dan naast de verplaatsingskosten ook een uitstelvergoeding van € 25
  3. Als wij bij u thuis of op locatie komen, zorgt u er dan voor dat alle andere voertuigen dusdanig geplaatst zijn dat ze weg kunnen rijden zonder dat wij ons werk moeten onderbreken om hen te laten uitrijden.
  4. Als u een afspraak heeft gemaakt op onze locatie, vragen wij er uw begrip voor dat wij geen ‘detail winkel’ zijn, maar dat wij onze garage thuis hebben ingericht om auto’s te detailen. Wij hebben geen wachtruimte voor onze klanten, dus u moet zorgen dat u wordt opgehaald als u het voertuig heeft gebracht. Geef ons aub ruim vooraf een telefoontje of bericht om een tijd af te spreken voor het brengen van uw voertuig.
  5. Wij vragen om volledige betaling op de dag van de geplande afspraak. Als de klant niet aanwezig is dan kan de betaling contant worden achtergelaten of wij kunnen een factuur sturen die nog dezelfde dag volledig moet worden voldaan. Nalatigheid bij het volledig betalen op dezelfde dag zal leiden tot een verhoging van het factuurbedrag met 10% per dag, voor elke dag dat de betaling uitblijft.
  6. U kunt uw afspraak afzeggen of omboeken tot 24 uur voor de geplande datum/tijd. Bij niet of niet tijdig afzeggen vragen wij een vergoeding van € 50. 
  7. Wij behouden ons het recht voor om tot 50% betaling van de geplande detailing service te vragen indien de klant afzegt op de dag van de afspraak, tenzij er sprake is van (aantoonbare) buitengewone omstandigheden. De beoordeling daarvan is voorbehouden aan SK Detailing. 
  8. Wij behouden ons het recht voor om een niet terugvorderbaar bedrag te vragen indien de klant meerdere keren heeft afgezegd of omgeboekt.
  9. Wij behouden ons het recht voor om zonder straf een boekingsdatum/tijd te wijzigen of aan te passen zonder vergelding. Voor zover mogelijk zullen wij de klant hiervan tijdig op de hoogte brengen.
  10. Wij behouden ons het recht voor om zonder vergelding een boeking aan te passen of te verschuiven indien er sprake is van slechte weersomstandigheden en/of problemen onze apparatuur.
  11. De ingeschatte aankomsttijd voor onze service op locatie kan afhankelijk zijn van het weer, het verkeer of onvoorziene omstandigheden.
  12. Wij zullen de dag voorafgaand aan een geplande afspraak met u contact opnemen om de afspraak te bevestigen, om u een ingeschatte aankomsttijd te geven en om te bepalen of de weersomstandigheden het toelaten om ons werk uit te voeren.
  13. Wij zullen op de dag van de geplande afspraak met u contact opnemen indien wij later of juist vroeger zullen aankomen.
  14. Verwijder uit het voertuig aub al uw persoonlijke bezittingen, geld en andere waardevolle voorwerpen, ongeacht de service die wij gaan uitvoeren.
  15. Indien de opbergvakken zoals onder de armsteun of het dashboardvak niet zijn leeggemaakt, zullen wij die niet kunnen schoonmaken vanwege de privacy met betrekking tot de persoonlijke eigendommen van de klant.
  16. Omwille van de veiligheid van kinderen zullen wij onder geen enkele voorwaarde kinderstoeltjes en -zitjes verwijderen of terugplaatsen. Wij vragen aan de klant om kinderstoeltjes en -zitjes te verwijderen vóór onze aankomst. Indien er een stoeltje in de auto is gebleven zullen wij ons best doen om er rondom schoon te maken, maar wij kunnen geen volledige tevredenheid garanderen.
  17. Wij behouden ons het recht voor om voor elk voertuig de prijs te bepalen aan de hand van het type, de toestand waarin het voertuig zich bevindt en – indien op locatie – de omstandigheden ter plaatse.
  18. Wij behouden ons het recht voor om een prijsopgave aan te passen gedurende de werkzaamheden, mocht er zich iets voordoen waardoor de oorspronkelijke prijs niet kan worden gehandhaafd (de klant wordt uiteraard op de hoogte gebracht).
  19. Bovenop de kostprijs voor de normale werkzaamheden zal er een minimum van 10% bijkomende kostprijs worden gevraagd voor alle werkzaamheden die betrekking hebben op overmatige huisdierharen, urine, braaksel, bloed, uitwerpselen en andere gevaarlijke producten of materialen.
  20. Huisdierenharen en zand zijn twee van de meest moeilijke materialen om uit een voertuig te verwijderen met een gewone stofzuiger. Het volledig verwijderen van één van die twee producten kan niet worden gegarandeerd binnen ons service aanbod. In de meeste gevallen kunnen wij echter wel de zichtbare sporen ervan succesvol verwijderen.
  21. Wij doen geen beloften aangaande het verwijderen van vlekken en/of geur uit voertuigen. Wij willen u tevreden stellen, dus wij doen ons best. Wees u er echter van bewust dat sommige soorten bekleding en tapijten niet kunnen worden gereinigd en wellicht niet zo schoon worden als verwacht. Sommige vlekken zijn blijvend. Wij kunnen met u overleggen wat er al dan niet mogelijk is met het interieur van uw voertuig.
  22. Geuren kunnen niet worden verwijderd met enkel maar te reinigen. Wij bevelen bij hardnekkige geuren een ander bedrijf aan, dat hierin is gespecialiseerd.
  23. Wat betreft de ramen doen wij ook ons best. Maar soms blijft er toch een ‘film’ achter (afhankelijk van de temperatuur). Als u strepen ziet, laat uw auto dan eerst goed afkoelen, neem vervolgens een microvezel doek en veeg de film weg. Onze excuses voor mogelijk ongemak hierdoor.
  24. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade, veroorzaakt door zwaar vervuilde, gevlekte of beschadigde interieurdelen zoals de knoppen en hendels op het dashboard en het stuur. Zulke delen kunnen dusdanig aangekoekt zijn met stof, huidsmeer en make-up dat door het schoonmaken daarvan de tekening op de knoppen verdwijnen.
  25. Wij zullen uitsluitend op uw verzoek de motorruimte en het zonne/maan/panoramisch, of schuif/kanteldak schoonmaken.
  26. Bij het schoonmaken daarvan worden deze onderdelen nat en wij zijn niet verantwoordelijk voor enige mechanische of electronische problemen die daar het gevolg van (kunnen) zijn. Zorg er aub voor dat uw voertuig mechanisch en electronisch in orde is. Wij kunnen voorafgaand aan onze werkzaamheden niet weten of er in dat opzicht problemen waren. Daarom vragen wij uw begrip voor het feit dat – indien dergelijke problemen zich voordoen na ons detailingproces – wij daar NIET voor verantwoordelijk kunnen worden gehouden.
  27. De dakbekleding wordt voorzichtig gereinigd, maar er kunnen altijd hardnekkige vlekken blijven. De lijm die voor de dakbedekking wordt gebruikt kan loslaten als er gereinigd wordt met meer agressieve of krachtiger reinigingsproducten. Wij vragen er uw begrip voor, dat de dakbekleding hierdoor wellicht niet volledig schoon kan worden. Als u ervoor kiest om ze – op uw eigen risico – te reinigen, dan kan het gebeuren dat ze er wel schoon uitzien maar dat na enige tijd de bekleding naar beneden komt omdat de lijm werd aangetast.
  28. Wij gebruiken geen agressieve reinigingsmiddelen op gelijk welke delen van interieur of exterieur. Al onze producten zijn veilig en brengen geen chemische schade toe aan tapijten, leder, vinyl, plastic of oppervlakken met verf, heldere lak of chroom.
  29. Wij zijn niet verantwoordelijk voor ingebrand remstof dat niet volledig kan worden verwijderd, hetzij oppervlakkig dan wel dieper in het wiel. Sommige wielen kunnen niet worden gereinigd en moeten worden hersteld of vervangen.
  30. Uitwerpselen van vogels, insecten, hars en teer zullen de lak van uw voertuig chemisch beschadigen, als ze niet tijdig worden weggehaald. Hierdoor ontstaat een diepe chemische beschadiging van de lak, die bijkomend werk vergt om veilig te verwijderen. In sommige gevallen kan de schade niet volledig worden verwijderd zonder de heldere laklaag te beschadigen.
  31. Exterieur onderdelen die zwart of grijs zijn, textuur hebben of heel glad zijn, vallen wellicht niet meer te herstellen en moeten worden vervangen. Wij doen ons best om het plastic terug te brengen tot zijn oorspronkelijke kleur. 
  32. Elke wax, verzegeling of coating die niet goed wordt verzorgd, zal niet de vooropgestelde tijdsduur meegaan. Wij raden aan om het voertuig veilig met de hand te wassen.
  33. Wij respecteren uw tijd en persoonlijk bezit en wij zullen te allen tijde beleefd en hoffelijk zijn. Wij behouden ons echter het recht voor om onze dienstverlening te weigeren, afwijzen of voort te zetten indien wij de klant onredelijk achten. 
  34. Wij zullen onder geen enkele omstandigheid toestaan dat er verbaal of fysiek geweld tegen ons wordt gebruikt en wij zullen de nodige stappen ondernemen, mocht iets dergelijks zich voordoen.
  35. Voor uw veiligheid vragen wij u om rondom onze werkplek een veilige afstand te bewaren, om te voorkomen dat u zou uitglijden of vallen. Als u met ons wilt spreken terwijl wij aan uw voertuig werken, zorg er dan aub voor dat u vanop een afstand onze aandacht trekt. Wij trachten goed op onze omgeving te letten.
  36. Wij raden minstens 1x per jaar – zo niet vaker – onze service aan, om uw voertuig er op z’n best te laten uitzien.
  37. Indien u ervoor kiest om uw voertuig elke 3-4 maanden door ons te laten onderhouden, maar het onderhoud kan om welke reden dan ook (hetzij vanwege het weer of door uw persoonlijke omstandigheden) gedurende 6 maanden niet worden uitgevoerd, dan moeten wij onze gehele service opnieuw beginnen, om het onderhoudsprogramma te kunnen voortzetten.